Ha eljössz hozzánk, akkor többek közt az alábbi játékokkal töltheted el idődet:
Kötélpálya
Ez a játék extrém körülmények között zajlik, a földhözragadt, megszokott környezettől elrugaszkodunk. Kérünk Titeket, hogy fokozott figyelemmel használjátok a pályát, az animátorok mindenben segítenek nektek.
Lábtengó
Az alapvonal mögül szerválj, vagy úgy, hogy a kezedből rögtön átíveled a háló felett, vagy pattintod a földön és utána rúgod át.
Lövészet
A lövészárkot csak animátor jelenlétében használhatod! Kérünk, vigyázzatok egymásra, a kicsikre és a nagyokra! Kipróbálhatod íjásztudásod és a légpuskát is! Azt, hogy hogyan használd a fegyvereket, az animátoroktól tudhatod meg.
Minigolf
A játék célja mind a 18 pályán a labda lyukba juttatása a lehető legkevesebb ütéssel a starthelyről indulva.
Mászófal
A falat mindenkinek ki kell próbálnia. Ne hidd, hogy neked nem megy. Mutasd meg bátorságod és ügyességed.
Pingpong
Ki ne ismerné a pinpong-ot! Ez egy remek játék. A labdát ejtheted, nyesheted, pörgetheted …
Slackline
Mint minden sportnál, a slackline használata előtt is nagyon fontos, hogy alaposan átmozgasd izmaidat és ízületeidet. Sokan szeretnének egyszerűen rápattani a hevederre, de hidd el, rendesen igénybe veszi a tested…
Speedminton
Szél fúj? Semmi gond, csak a szélgyűrűt kell a labda fejére illeszteni, és máris nyugodtan játszhatunk tovább, akár 3-as, 4-es szélerősségig, mert a labda ezt a szelet is állja ...
Strandröplabda
A strandröplabda megmozgatja az egész testet, hiszen számtalan kitörés, felugrás, guggolás tölti ki az aktív perceket, nem beszélve a talajról történő feltápászkodásokról.
Streetball
Önmagában a kosárlabdázó mozgása is művészi. Semmilyen más labdajátékra nem jellemző, hogy egy rendkívül dinamikus, erős mozdulatsort lágyan, könnyedén kell lezárni. Különben nem lehet eredményes! Na jó, a zsákolás olykor kivétel …
Tollaslabda
Miért jó a tollaslabda? Robbanékonyságod növeli, a reakcióidőt faragja. A kitörések miatt éljenek és viruljanak a feszes fenekek.
Óriás sakk
Király: a sakk legfontosabb figurája. Egy mezőt léphet bármely irányban, akár átlósan is (kivéve a sáncolást). Királyt leütni nem lehet, ha veszélyben van, onnan azonnal el kell távolítani.
Rendezés: |